حسابداری بخشی ضروری از هر کسب و کار، حتی املاک و مستغلات است. املاک و مستغلات چندین کاربرد برای خدمات حسابداری پیدا می کند که منجر به افزایش تقاضا برای خدمات حسابداری املاک و مستغلات شده است.
پیدا کردن یک حسابدار برای متخصصان املاک و مستغلات کار بسیار زیادی است زیرا آنها باید به بسیاری از چیزهای دیگر مانند مشتریان، لیست ها، امور مالی و غیره رسیدگی کنند. بنابراین، چالش پیدا کردن بهترین حسابدار املاک را برای رسیدگی به تمام امور مالی و حسابداری تصور کنید برای توسعه دهندگان املاک و مستغلات با در نظر گرفتن ایده درست، پیدا کردن بهترین حسابدار املاک و مستغلات در نزدیکی شما یک راهپیمایی است.
کسب و کار املاک و مستغلات به چیزهای زیادی مانند ارتباط با مشتریان، فروش و مدیریت املاک شما، و همچنین حفظ دانش کامل از شیوه های اداری شما بستگی دارد.
قبل از پرداختن به موضوع، بیایید بفهمیم حسابداری املاک و مستغلات چیست.
حسابداری املاک چیست؟
حسابداری املاک و مستغلات خدمات حسابداری با مدیریت خوب یک شرکت املاک را پوشش می دهد. آنها از املاک تجاری یا مسکونی برای مشتریان مراقبت و مدیریت می کنند.
برخی از مسئولیتهای کلیدی یک حسابدار املاک، رسیدگی به حسابهای انجمن و نگهداری دفاتر مربوط به جزئیات حسابداری، فروش، مبادلات اموال و فروش فواصل زمانی اشتراکگذاری است.
چرا به حسابداری املاک و مستغلات نیاز داریم؟
وقتی صحبت از املاک و مستغلات می شود، حسابداری مسیری را برای نگهداری گزارش ها و سوابق دقیق برای هر معامله هموار می کند. این به کسب و کار کمک می کند تا برای تمام آن فعالیت های مهم مربوط به جمع آوری مالیات و موافقت سازماندهی شود. داشتن یک حسابدار می تواند از بسیاری جهات برای شما سودمند باشد. آنها می توانند عضوی غیرقابل انکار در تیم شما باشند.
- آنها می توانند به طور کامل دفاتر و جزئیات معاملات شما را حفظ کنند. این می تواند به شما در کشف مشکلات و بهبود کارایی سازمان کمک کند
- آنها می توانند با درخواست معافیت های مالیاتی مختلف به شما کمک کنند تا از مزایای مالیاتی برخوردار شوید
- آنها می توانند به سرعت با هر گونه تغییر در قوانین و مقررات مالیاتی سازگار شوند
- آنها همچنین سوابق مالی را برای شما نگهداری می کنند که برای حسابرسی مفید است
با این مزایا، جستجوی یک حسابدار املاک و مستغلات یک معامله منصفانه است. آنها به خوبی در مورد بازار املاک و مستغلات آشنا هستند، دانش کاملی از برنامه های سرمایه گذاری دارند و می توانند به شما کمک کنند تا مقدار قابل توجهی پول پس انداز کنید.
داشتن یک حسابدار خوب در کنار شما میتواند شایستگیهای دیگری نیز داشته باشد، مانند اینکه میتواند به شما کمک کند فشار را بین تیم خود تقسیم کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا بینش بیشتری در مورد کسب و کار خود به دست آورید و می توانند مناطق خاصی را که عملکرد ضعیفی دارند مشخص کنند.
بنابراین، تلاش برای استخدام بهترین حسابدار املاک که می داند چگونه به شما کمک کند، ارزش دارد.
چه کسی خدمات حسابداری املاک و مستغلات را استخدام می کند؟
اکنون که متوجه شدیم حسابداری املاک چیست و اهمیت آن چیست، میتوانیم در مورد اینکه چه کسی چنین خدماتی را استخدام میکند، صحبت کنیم.
یک حسابدار متخصص در املاک و مستغلات مورد تقاضا است زیرا افراد زیادی از خدمات آنها استفاده می کنند. استفاده از حسابداران برای مدیریت املاک و مستغلات بسیار مشهود است و بازده قابل توجهی را نیز شامل می شود. افرادی که با یک حسابدار متخصص در زمینه املاک و مستغلات سر و کار دارند با دسته های زیر آشنا هستند:
- اگر صاحب یک آژانس املاک هستید، به یک حسابدار متخصص در خدمات حسابداری املاک نیاز دارید.
- اگر مشتریانی دارید که املاک را برای آنها مدیریت می کنید، به خدمات یک حسابدار املاک نیاز خواهید داشت.
- اگر فردی هستید که یک شرکت ساختمانی یا شرکت مسکن را مدیریت می کند، به خدمات حسابداری املاک و مستغلات نیاز دارید.
چگونه به دنبال یک حسابدار املاک باشیم؟
پیدا کردن یک شرکت حسابداری املاک و مستغلات برون سپاری شده متخصص می تواند برای مقامات حرفه ای املاک و مستغلات دشوار باشد.
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از استخدام در سازمان خود در نظر بگیرید.
تحقیق آنلاین:
امروزه، جستجوی چیزی در اینترنت واقعاً آسان است، اما آنچه در اینترنت پیدا میکنید ممکن است همیشه عالی نباشد. بنابراین، انجام تحقیقات کامل قبل از هر تصمیمی مهم است.
اعتبار آنها را مرور کنید تا بینش بیشتری در مورد سوابق و پروژه های گذشته آنها بدست آورید.
به دنبال حسابدارانی باشید که چندین سال سابقه رسیدگی به حسابداری املاک و مستغلات را دارند.
دریافت ارجاعات:
ساده ترین راه برای محدود کردن جستجوی خود برای حسابداری املاک، استفاده از شبکه و دریافت ارجاع است.
با ارجاعات، می توانید به سادگی در مورد انواع حسابدارانی که ارائه می دهند و کارایی کار آنها پرس و جو کنید. دریافت اطلاعات از افرادی که می شناسید آسان است و می توانید به اعتبار اطلاعات آنها اعتماد کنید. به این ترتیب می توانید از استخدام یک حسابدار ناکارآمد برای سازمان خود جلوگیری کنید.
از کارشناسان مشاوره بگیرید:
برای هموار کردن کارها برای سازمان خود، بهترین راه این است که با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.
یک متخصص می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی برای کسب و کار خود نیاز دارید. همچنین، آنها می توانند شما را در مسیر درست هدایت کنند تا بتوانید خدمات حسابداری املاک و مستغلات مناسب برای کسب و کار خود را دریافت کنید.
متخصصان حسابداری املاک و مستغلات مشتاق خدمات خود هستند و به هدایت مشتریان خود در مسیر درست کمک می کنند. بنابراین، آنها افزودنی عالی برای تیم شما هستند.
درباره ما
OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و مدیریت دارایی به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مرتبط را 40-50٪ کاهش دهند. ما اکنون این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.
از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک و مستغلات که اجاره های تک و چند خانواده را مدیریت می کنند: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر