انتخاب صحیح سیستم حسابداری مدیریت املاک و مستغلات


مدیریت املاک، به عبارت ساده، شامل اداره، نظارت و نگهداری املاک مختلف مسکونی و تجاری با هدف اولیه تولید درآمد و افزایش ارزش است. چه آپارتمان‌های ممتاز، واحدهای کاندومینیوم، مراکز خرید یا خانه‌های اجاره‌ای – مدیریت دارایی از صاحبخانه‌ها، مالکان و مدیران املاک می‌خواهد که بر پرتفوی‌های چالش‌برانگیز مبتنی بر دارایی نظارت داشته باشند و عملیات معمول املاک و مستغلات را به صورت روزمره ساده کنند.

با این حال، هنگامی که به وظیفه واقعی مدیریت خرد تمام دارایی های فیزیکی تحت مالکیت شما می رسد، کار ساده مدیریت دارایی می تواند به یک امر بسیار استرس زا تبدیل شود. این امر به ویژه در صورتی صادق است که بخش‌های بزرگی از املاک را تحت نظارت فوری خود داشته باشید. درست از انجام درخواست‌های تعمیر و نگهداری و انجام بازرسی‌های منظم تا تسهیل جمع‌آوری اجاره‌ها و اطمینان از رعایت مقررات – مسئولیت‌های شغلی مدیران دارایی بسیار زیاد است که نمی‌توان به صورت دستی آن را مدیریت کرد!

به همین دلیل است که به منظور بهره وری، بهره وری و مزیت رقابتی، مهم است که از روش های مرسوم مدیریت املاک چشم پوشی کنیم و یک رویکرد جدید، منحصر به فرد و پویا – یک سیستم حسابداری املاک و مستغلات را به کار بگیریم.

به عنوان یک مالک، مدیر یا اپراتور، اگر شما نیز مایل به خرید یک نرم افزار پیچیده مدیریت املاک و مستغلات هستید، در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب یک سیستم حسابداری املاک پاسخگو، نوآورانه و موثر کمک کند.

عواملی که هنگام انتخاب سیستم حسابداری املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود

عواملی که هنگام انتخاب سیستم حسابداری املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شودعواملی که هنگام انتخاب سیستم حسابداری املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود

سهولت استفاده

اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید نرم افزار مدیریت اموال است – سهولت استفاده نرم افزاری که با ناوبری پیچیده، داشبوردهای پیچیده، و UX/UI ضعیف طراحی شده است، در طولانی مدت برای شما مفید نخواهد بود. این به این دلیل است که پیچیدگی، در صورت وجود، هدف ساده سازی یا خودکارسازی کارهای تکراری شما را شکست می دهد. بنابراین، یک نسخه آزمایشی بخواهید و همه چیز را در مورد آسان یا سخت بودن یک نرم افزار، به ویژه از نظر عملیات، فرآیندها و قابلیت استفاده، بیابید.

پشته فنی

پشته فنی اساساً ترکیبی از تمام ورودی‌های جلویی و بک‌اند است که برای ایجاد یک نرم‌افزار خاص استفاده شده‌اند. در مورد نرم افزار مدیریت املاک و مستغلاتتجزیه و تحلیل پشته های فنی یک عکس فوری دقیق از آنچه نرم افزار ممکن است در زمان واقعی داشته باشد به شما می دهد. این به شما امکان می دهد شکاف ها را شناسایی کنید، معادلات را تصحیح کنید، و بنابراین، خطر سقوط احتمالی را کاهش دهید. همچنین شما را آماده می‌کند تا با فناوری‌های مختلف آزمایش کنید و در نهایت یکی از پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها را انتخاب کنید.

قابلیت های گزارش دهی

یک خوب سیستم حسابداری املاک و مستغلات باید بتواند در کمترین زمان گزارش های روشنگری و عملی ایجاد کند. چنین قابلیت تولید گزارش نه تنها شما را برای درک داده‌های خام و غیرقابل اجرا تجهیز می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند رابط تعامل با مشتری خود را بهبود ببخشید. اگر نرم‌افزار شامل ایجاد گزارش انعطاف‌پذیر همراه با حسابداری دوطرفه باشد، مزایا – به‌ویژه برای برآوردن الزامات مالی/قانونی – بیشتر خواهد شد!

مبتنی بر ابر

به‌جای انتخاب نرم‌افزاری که نیاز به «نصب» فیزیکی روی پایگاه داده‌تان دارد، به سراغ نرم‌افزاری بروید که «زندگی» در فضای ابری دارد. الف نرم افزار مبتنی بر ابر از هزینه های القای سرورهای گران قیمت داخلی صرفه جویی می کند و به شما اهرم دسترسی به داده ها را در هر زمان و هر مکان می دهد. اطلاعات اجاره، اسناد مستاجر، گزارش‌های مالی و سایر جزئیات به صورت دیجیتالی پشتیبان‌گیری می‌شوند و در نتیجه کاهش قابل‌توجهی در هزینه‌های فیزیکی و زیرساختی شما ایجاد می‌شود.

بودجه بهینه شده

در حالی که سیستم های حسابداری املاک و مستغلات می توانند به راحتی شما را به سمت موفقیت بزرگ سوق دهند، حقیقت این است که هیچ ناهار رایگانی وجود ندارد! حتی اگر نرم افزار منبع باز را انتخاب کنید، باید هزینه هایی را برای سفارشی سازی و توسعه آن متحمل شوید. به طور مشابه، هزینه های میزبانی، ایمن سازی و استفاده از ویژگی های مختلف نیز باید متقبل شود. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید نرم افزاری که در نهایت استقرار می کنید قیمت آنقدر خوب است که نیازهای بودجه شما را به روشی بهینه برآورده می کند.

یکپارچه

آخرین اما نه کم‌اهمیت، نرم‌افزار مدیریت دارایی هوشمند باید از نظر ماهیت، گستردگی و رویکرد یکپارچه و تعاملی باشد. باید بتواند گردش‌های کاری روتین را با برنامه‌های داخلی یا شخص ثالث ادغام کند، بدون اینکه دچار خرابی قابل توجهی شود. همچنین باید توانایی مدیریت سفارشات کاری، ارائه یک چشم انداز بصری به آنها، تخصیص آنها به ارائه دهنده خدمات صحیح، پیگیری اجرای آنها و ایجاد فاکتورهای مربوطه در طول روز را داشته باشد.

صرف نظر از اینکه در نهایت کدام محصول نرم افزاری را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که با دستگاه های دسکتاپ و موبایل سازگار است. تحرک مرتبط با سیستم های حسابداری املاک و مستغلات، سهولت، راحتی و راحتی دسترسی به آخرین اطلاعات را در حین گرفتن داده های میدانی، بدون هیچ گونه دردسر عملی به شما می دهد.

سیستم حسابداری املاک و مستغلات پیشنهادی

اگر چه انواع صالح وجود دارد سیستم های حسابداری املاک و مستغلات که در نهایت می توانید از بین آنها انتخاب کنید، مهم است که یکی را انتخاب کنید که به طور خاص نیازها، نیازها و خواسته های شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

در این رابطه، در اینجا چند سیستم حسابداری املاک و مستغلات وجود دارد که می توانید به طور موثر در نظر بگیرید:

سیستم های حسابداری املاک و مستغلات پیشنهادیسیستم های حسابداری املاک و مستغلات پیشنهادی

  1. یاردی – یاردی که در حال حاضر یک نرم افزار پیشرو مدیریت املاک و مستغلات است، نوآوری های مستمر و مبتنی بر صنعت را در بخش املاک و مستغلات انجام می دهد. این نرم افزار به خوبی طراحی شده، شخصی سازی شده و بسیار حرفه ای است
  2. Appfolio – Appfolio که به عنوان یک پلتفرم SaaS برای چندین بازار عمودی طراحی شده است، توسط هزاران مدیر دارایی برای خودکارسازی مشاغل خود و کسب نتایج سود، کارآمد و سازماندهی شده استفاده می شود.
  3. RealPage – پاسخگویی به نیازهای چند خانواده، تک خانواده، تجاری، سالمندان و خانه های اجاره ای برای تعطیلات، RealPage با بهبود تعامل ساکنین و کارایی کارکنان در زمان ارزشمند صرفه جویی می کند.
  4. ام آر آی – MRI که با هدف آزادسازی تجارت املاک و مستغلات طراحی شده است، راه‌حل‌های باز و متصل را برای مجموعه‌ای از مجموعه‌های دارایی که توسط مالکان، اپراتورها و سرمایه‌گذاران نگهداری می‌شود، ارائه می‌کند.
  5. ساختمان – بیلدیوم که از سال 2004 فعالیت می کند، درست مانند همتایان خود، خدمات حسابداری، مدیریت و ارتباطات را ارائه می دهد. این به ردیابی آخرین روندها، ایجاد روابط پایدار و از این رو، گسترش سبد دارایی شما کمک می کند

بسته بندی

با پشتوانه قدرت راه حل های دیجیتال، یک سیستم حسابداری املاک و مستغلات می تواند به راحتی به مدیران، مالکان و اپراتورها کمک کند تا وظایف معمول مدیریت دارایی را خودکار، تنظیم و ساده کنند. این نرم افزار نه تنها هزینه های درازمدت مدیریت املاک را به حداقل می رساند، بلکه با ایجاد داشبورد متمرکز، کاربر محور و اپراتور محور، در کاهش اسناد، صرفه جویی در زمان و منطقی کردن قانونمندی ها معجزه می کند.

با تغییر زمان، بخش املاک و مستغلات نیز دستخوش تحول بزرگی خواهد شد. اندازه بازار آن به طور تصاعدی از 88 میلیارد دلار فعلی افزایش می یابد و از همه شانس ها برای رشد با نرخ ثابت 2.5 درصد در سال سرپیچی می کند. در چنین شرایطی، انتخاب نرم‌افزار مناسب، ارزیابی ویژگی‌های آن، شناسایی شکاف‌های آن و پیاده‌سازی آن در تمام عمودی‌ها، هم برای سازمان‌ها و هم برای افراد ارتباط زیادی خواهد داشت.

بنابراین، اگر شما نیز می‌خواهید برتری قاطعی نسبت به رقبای خود کسب کنید و از آینده‌ای مجهز به فناوری بهره‌مند شوید، زمان آن رسیده است که یک سیستم حسابداری املاک و مستغلات را انتخاب کنید – و از همین حالا عملیات مدیریت املاک خود را به سرعت آغاز کنید!

درباره

OHI یک شرکت خدمات املاک و مستغلات پانزده ساله است که با بیش از 50 توسعه دهنده املاک تجاری و مسکونی، صندوق ها و شرکت های مدیریت املاک در سراسر ایالات متحده کار می کند. تخصص عمیق ما در حسابداری املاک و مستغلات، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت اجاره و دارایی مدیریت به مشتریان کمک کرده است تا هزینه های مربوطه را 40 تا 50 درصد کاهش دهند. ما در حال حاضر این خدمات را به مجموعه ای از 75000 واحد در سراسر مشتریان ارائه می دهیم.

از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.


خدمات حسابداری املاک کم هزینه برای شرکت های املاک مسکونی و تجاری: AP | AR | آشتی ها | پایان ماه | امور مالی | حسابداری پایان سال | گزارش دهی – مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید