صاحبان مشاغل کوچک در بسیاری از زمینه ها با چالش های روزانه روبرو هستند، از ایجاد خوشحالی مشتری، مدیریت موجودی، ارتقاء محصولات/خدمات و مبارزه با رقابت. یکی از مهمترین آنها، اداره یک بخش حسابداری کارآمد است. یک صاحب کسب و کار اغلب با چالش هایی مانند:
- حسابدار/تیم بی صلاحیت و بی تجربه
- کتاب ها به موقع آپدیت نمی شوند
- محدود یا بدون داده های حسابداری برای تصمیم گیری های مالی
برون سپاری حسابداری پاسخی به این چالش هاست. یک کسبوکار میتواند مطمئن باشد که کتابهای آنها در دست تیم حسابداری واجد شرایط و با تجربه است و به طور منظم به روز میشوند. یک کتاب به روز به تصمیم گیری آگاهانه تجاری کمک می کند.
با این حال، به دلیل عدم درک، بسیاری از کسب و کارها برخی تصورات نادرست را در مورد این سرویس باور می کنند. ما پنج مورد از رایج ترین افسانه های برون سپاری حسابداری را در مورد خدماتی که اساساً برای افزایش کارایی و سود کسب و کار طراحی شده است، تجزیه و تحلیل می کنیم.
افسانه های برون سپاری حسابداری
مزایای برون سپاری حسابداری
- صرفه جویی در هزینه بین 40-60٪ – صرفه جویی در محدوده 9600-21600 دلار در سال تنها در هزینه های کارکنان
- دسترسی به حسابداران و تحلیلگران ماهر
- قراردادهای انعطاف پذیر
- تفاوت منطقه زمانی رایگان بین هند و ایالات متحده به انجام سریعتر کار کمک میکند
- صرفه جویی در زمان برای تمرکز بر رشد کسب و کار
- کنترل مالی بهتر و ارتباط، قابلیت اطمینان و کیفیت اطلاعات مالی را بهبود می بخشد
نتیجه گیری
تصمیم برون سپاری توابع حسابداری برای بسیاری از کسب و کارها مهم است و اغلب با تصورات نادرست مبهم است. از جمله این موارد هستند افسانه های رایج برون سپاری حساب های پرداختنیکه نشان دهنده مشکلات احتمالی مانند از دست دادن کنترل، به خطر افتادن امنیت داده ها یا هزینه های پنهان است. با این حال، هنگامی که این افسانه ها به دقت مورد بررسی قرار می گیرند، اغلب در برابر مزایای ملموس و حفاظتی که توسط شرکت های برون سپاری معتبر ایجاد شده است، مقاومت نمی کنند. در نتیجه، در حالی که انجام تحقیقات کامل قبل از تصمیم گیری برون سپاری برای کسب و کارها حیاتی است، به همان اندازه مهم است که بین افسانه ها و واقعیت های واقعی فرآیند تفاوت قائل شویم. با انجام این کار، شرکت ها می توانند با اطمینان از مزایای برون سپاری و در عین حال کاهش خطرات احتمالی استفاده کنند.
درباره
OHI یک ارائه دهنده خدمات تخصصی برون سپاری مالی و حسابداری با بیش از پانزده سال تجربه برون سپاری مالی و حسابداری است. ما دارای تخصص برون سپاری عملکردی قوی در فرآیندهای حسابداری نهایی هستیم که فعالیت های حسابداری روزانه، تطبیق ها، فرآیندهای نهایی سازی حساب های پایان ماه و پایان سال، بازپرداخت کارکنان، پردازش حقوق و دستمزد، گزارش مدیریت و تجزیه و تحلیل مالی را پوشش می دهد.
OHI به بیش از 300 مشتری در سراسر ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و کانادا خدمات ارائه می دهد. از شما دعوت می کنیم تا از طریق ما برون سپاری مالی و حسابداری را تجربه کنید.
درباره خدمات حسابداری ما بیشتر بیاموزید مشاغل کوچک متوسط: AP | AR | آشتی ها | حسابداری عمومی | پایان ماه | گزارشگری مالی – مشاهده بیشتر